אודות

צרו קשר עוד היום, ייעוץ
ללא עלות!

שרותים נוספים

נתקלתם בבעיה בקבלת משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ואני מטפל 15 שנה באנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא.

קצת עלי:

אני פחות אוהב לדבר על עצמי, אלא מעדיף לתת למעשים לדבר בזכות עצמם, אבל הנה כמה דברים כדי להכיר מעט לפני שמתחילים לעבוד יחד.

למדתי משפטים ומנהל עסקים, עבדתי בשלושה בנקים למשכנתאות. בבנק מזרחי טפחות, בנק דיסקונט ובנק אוצר החייל. התחלתי במוקד משכנתאות, הייתי בנקאי, בנקאי משכנתאות, מחלקת חיתום ומחלקת בחינה ובקרה במטה המשכנתאות.

לאחר הרבה שנים, כאשר כבר הגעתי למיצוי של הקריירה הבנקאית, החלטתי שאני עוזב את הבנק ויוצא לדרך עצמאית.

כאשר יצאתי לדרך עצמאית, החלטתי שאני לא יכול להמשיך לעשות את אותם הדברים שעשיתי במשך הרבה שנים בבנקים, אלא החלטתי שאני הולך לטפל רק באנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא. המטרה שלי הייתה לעשות משהו הרבה יותר מורכב והרבה יותר מאתגר- אבל כזה שייתן לי מטרה לקום אליה כל בוקר.

הניסיון שלי:

אחרי הרבה מאוד שנים במערכת הבנקאית, כבר הצלחתי לפתור כל בעיה שיכולה רק להיות בתחום המשכנתאות, חוויתי כל תקלה או כל סיטואציה שיכולה לקרות בעולם המשכנתאות. הניסיון העשיר שלי זה בדיוק הדבר שאתם צריכים, כאשר נתקלים בבעיה כל שהיא במשכנתא. הרי מי אתם צריכים שילווה אתכם? מישהו שכבר עבר את זה מאות פעמים או מישהו שנתקל בזה בפעם הראשונה?

קשרים והיכרות עם המערכת:

הדבר החשוב הנוסף, מלבד ניסיון- זה היכרות עם המערכת וקשרים. מבחינת קשרים, אני בטוח שאתם מבינים את הכוונה. בכל תחום שלא יהיה, זה מאוד עוזר שיהיה קשרים. אני מכיר את כל המנהלים, את כל הפקידים ואת כל דרגי הבינים בבנקים, דבר שמאוד עוזר לקדם את הדברים בבנקים.

היכרות עם המערכת:

חשוב להבין איך המערכת עובדת. זה נכון שאנחנו תופסים את מערכת הבנקאות בתור משהו אחד שהוא אחיד לחלוטין, אבל בפועל זה אחרת לגמרי. כל בנק מתנהל בצורה אחרת לחלוטין, זה למעשה גופים שונים לחלוטין, כאשר כל אחד מתנהל תחת מערכת כלים אחרת לחלוטין. דבר שבבנק אחד ייחשב בתור משכנתא גרועה, יכול להיתפס בבנק אחר- בתור משכנתא שהיא בסדר גמור.

ההיכרות המעמיקה עם המערכת היא למעשה תנאי בל יעבור לעבודה מול מערכות הבנקים. אם אין לך את הידע המעמיק בנוגע לאיך עובדים הבנקים, אין שום דרך שיהיה לך את המידע להתגבר על בעיות במשכנתא. פשוט חסר לך את הכלים הנדרשים.

תשלום לפי הצלחה:

היות ואני מטפל במשכנתאות שהן מורכבות, לא תמיד זה מצליח וזה באמת קשה- אני לא מאמין שצריך לקחת כסף מראש. אני לוקח תשלום רק לפי הצלחה. כלומר, רק אם מצליחים ומקבלים אישור למשכנתא- אז משלמים.

הסיבה היא שאני לא רוצה להביא אנשים למצב שהם צריכים לפחד מכך שהכסף שלהם ילך לאיבוד. כי הרבה פעמים אנשים כבר ניסו כמה דברים ונכשלו ובזבזו כסף ומפחדים לעשות את זה שוב. לכן כל התשלומים הם לפי הצלחה בלבד.

מרטין – 0508116397

פתח צ'אט
1
צריך עזרה?
שלום שמי מרטין בוקסדורף
אשמח ללוות ולענות על כל שאלה הקשורה למשכנתא

איך אפשר לעזור?