משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית

צרו קשר עוד היום, ייעוץ
ללא עלות!

שרותים נוספים

יועצי משכנתאות לתושבי חוץ מסייעים לנוטלי המשכנתא להבין את אופי המשכנתא הנדרשת וכן מסייעים להעריך את הסיכונים הכרוכים בכך. היום כבר לא לוקחים משכנתא בישראל, ללא יועץ מומחה. 

הם מביאים איתם יכולות אספקה ​​יוצאות דופן ושיפורים לביצועי התהליך. כל זה מוביל להוזלת העלות עבור המלווה ובמקביל מספק שביעות רצון לקוחות יוצאת דופן. אם מנסים להבין מדוע משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית כל כך מבוקשת כיום, נקדים להגיד כי תושבי ארצות הברית שלאו דווקא יהודים, רוצים לקנות נכס בארץ, תוך כדי הנאה מהיתרון של ריביות נמוכות של המשכנתא

אם תמשיכו לקרוא, תבינו בין השאר כי משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית איננה כה פשוטה, ויש המכנים אותה משכנתא מורכבת, ולא בכדי. מה הם שלושת כללי האצבע שכדאי שתכירו על משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית?

שלושת כללי האצבע שכדאי שתכירו על משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית הם כדלקמן –

ראשית -תושבי ארצות הברית יתבקשו לשלם מס רכישה גבוה ביותר בעבור הנכס, דבר כשלעצמו ייקר את מחיר קניית הנכס.

שנית – באפשרותם של תושבי ארצות הברית לבצע סינרגיה של מסלולים במשכנתא כאוות נפשם, בעוד הבנקים במדינת ישראל כיום מאפשרים להם, בדיוק כמו ללקוחות הישראלים, ליטול משכנתא בכל מסלול אפשרי, כאשר ניתן לשלב למשל מסלול מטבע חוץ, שמקל על החזר התשלומים החודשיים.

שלישית – לשם קבלה של אישור עקרוני בגין משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית, יתבקשו תושבי ארצות הברית להגיש מסמכים, כמו לדוגמא – הצהרה מרשויות המס בארצות הברית, תעודת זהות של מדינת ישראל, דוח מפורט של פיקדונות ושל נכסים, רישיון נהיגה או דרכון, דוח דירוג אשראי, תלושי שכר אחרונים, טופס 1040, נסח טאבו, דוח עושר אישי, דפי חשבון, וכולי.

למה אתם פשוט חייבים לקבל סיוע מיועץ משכנתאות בטרם נטילת משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית?

מרבית הבנקים בישראל מתעסקים עם כל העניין של משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית, כאשר לרוב יש להם סניפים ייעודיים. עליכם להביא בחשבון, תושבי ארצות הברית היקרים, שהבנקים יודעים ומכירים היטב את המעמד שלכם של בני אדם יותר אמידים, בעוד הבנקים בהחלט ינצלו את העובדה לסחוט מכם כמה שיותר כספים.

אי לכך ובהתאם לזאת, אתם פשוט חייבים לקבל סיוע מיועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה, בטרם נטילת משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית. יועץ המשכנתאות פשוט ידאג שתקבלו את הריביות הכי אטרקטיביות, ואף שלא תשלמו כסף מיותר לבנקים במדינת ישראל.

איזה בנקים מתמחים סביב הנושא של משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית?

כל הבנקים בארץ, ברמה הכללית, מציעים משכנתא בישראל לתושבי ארצות הברית, אבל ישנם כמה בנקים למשכנתאות לתושבי ארצות הברית שבעיקר מתמחים בהיבט הנ"ל, והם כוללים את – בנק ירושלים, בנק דיסקונט, והן בנק הבינלאומי.

פתח צ'אט
1
צריך עזרה?
שלום שמי מרטין בוקסדורף
אשמח ללוות ולענות על כל שאלה הקשורה למשכנתא

איך אפשר לעזור?