משכנתא בישראל לתושבי פיליפינים

צרו קשר עוד היום, ייעוץ
ללא עלות!

שרותים נוספים

זה יכול להיות ממש מתסכל לתקשר עם בנק גדול לגבי הלוואת המשכנתא. במיוחד כאשר אתם בכלל לא גרים בישראל. לכן יש יועצים מומחים לטיפול בתושבי חוץ.

 

פקידי משכנתאות בבנקים לפעמים מכירים כל מבקש משכנתא בשמו, ויכולים לענות על כל שאלה שיש לכם לגבי אפשרויות משכנתא ומימון מחדש. לאחרונה חלה עלייה עצומה של רכישות בתים שנעשות על ידי תושבי פיליפינים, כאשר המטרה שעומדת למולם היא הרצון ליהנות מביטחון מתוך התובנה שבכל זמן נתון יש להם נכס שממתין להם במדינת ישראל.

הרצון להיות בעלי דירת נופש לשימוש עצמי בכל ביקור במדינת ישראל, ואף הרצון להיות בעלי בית להשקעה, שלפעמים יכול להניב הכנסה פסיבית, אבל אף בלי השכרת הנכס מדובר אודות השקעה שנובעת מהציפייה לעליית שווי ערך הבית במדינת ישראל, וכיוצא בכך.

באופן כללי, המשקיעים נודעים בזכות יכולת פיננסית איתנה, ויש מי מבניהם שרוכשים דירות יוקרתיות, וחלקן ממנות פשוט את הקנייה של הנכס או רובה על ידי הון עצמי. הבנקים בישראל יותר משמחים לאשר משכנתא בישראל לתושבי פיליפינים, ויש כאלו שמקצים מחלקות או סניפים ייחודיים לטיפול בפיליפינים. אנחנו מפצירים בכם לקרוא מתחילת דברינו ועד לתומם, ולגלות עוד עובדות חדשות על משכנתא בישראל לתושבי פיליפינים.

איזה מסמכים צריכים להמציא לפני קבלת משכנתא בישראל לתושבי פיליפינים?

יש שוני בן תהליך בקשה של ישראלים למשכנתא, לבין תהליך בקשה של משכנתא בישראל לתושבי פיליפינים, מן הסתם, וזאת בעקבות הצורך של הבנקים לבחון עוד הכנסות בפיליפינים, תוך כדי ווידוא שההכנסות סדירות, ומשום שצריך להמציא מידע וכל מיני מסמכים מהמדינה של הפיליפינים. על מנת לוודא מבעוד מועד את היציבות הפיננסית ואת רמות ההכנסה של הלווה הפיליפיני, הבנקים צריכים שהוא ימציא כל מיני מסמכים שמתעדים את ההיסטוריה הפיננסית שלו. בנוסף לכך, הלווה הפיליפיני צריך להציג ערבויות או ביטחונות למכביר, הרבה יותר מהישראלים, ואף לפתוח פיקדון בבנק במידה שהלווה הפיליפיני לא יעמוד בהחזרי המשכנתא החודשיים.

ברמה העקרונית, מתבקשת הנוכחות הפיסית של הלווה הפיליפיני במעמד חתימה סופית על מסמכי המשכנתא, אבל אפשר לשלוח ייצוג של ייפוי כוח. המסמכים שנדרשים כדי לאמת את ההכנסה ואת הזהות של הלווה הפיליפיני הם – שלושה חודשי תלושי שכר בארץ; דרכון; שלושה חודשי דוחות עובר ושב של חשבונות בארץ; עוד תעודה מזהה.

באם הלווה הפיליפיני הוא בעל עסק, אלו המסמכים שעליו להציג – מאזנים שנתיים אחורה ומאזן אחרון של בית העסק; תעודת רישום חברה, שבה יהיו מתועדים פרטים של בעלי החברה; תדפיסי עובר ושוב של העסק שלושה חודשים אחרונים. כמו כן, הלווה הפיליפיני צריך להציג את המסמכים הבאים ; דוח של שומת מס לשנתיים אחורה; תלושי שכר של שישה חודשים במקום עבודה; הכנסות משכירות בפיליפין ואף במדינת ישראל; דפי חשבון עובר ושב שישה חודשים מחשבון בפיליפין; במידה והלווה הפיליפיני עצמאי, עליו להנפיק אישור מרואה חשבון על גובה ההכנסות שלו נטו בשנת המס הנוכחית.

פתח צ'אט
1
צריך עזרה?
שלום שמי מרטין בוקסדורף
אשמח ללוות ולענות על כל שאלה הקשורה למשכנתא

איך אפשר לעזור?