משכנתא בישראל לתושבי רוסיה

צרו קשר עוד היום, ייעוץ
ללא עלות!

שרותים נוספים

גרים ברוסיה ורוצים לקחת משכנתא לנכס בישראל? מרטין בוקסדורף עם ניסיון של 15 שנים בתחום המשכנתאות לתושבי חוץ ובמיוחד ממדינות אירופה ורוסיה.

נותני המשכנתאות מציעים בדרך כלל אפשרויות רבות של הלוואות ומימון מחדש, כדי להתאים לצרכים ולמצבים של תושבי רוסיה. תנאי הלוואת המשכנתא נעים בין חמש עשרה שנים לבין עשרים שנים, עם אפשרויות קבועות ומתכווננות.

הלווים יכולים למחזר את המשכנתא, על מנת לצמצם את התשלומים החודשיים שלהם, לשנות את סוג המשכנתא שהם קיבלו בתחילה, או לחלופין לבחור במימון מחדש במזומן, כדי לקבל כסף נוסף עבור שיפוצים, חשבונות או הוצאות חיים אחרות.

גם הרוסים כבר השכילו להבין כי משכנתא בישראל לתושבי רוסיה מהווה את אחת הדרכים הכי פופולריות ובהחלט זולות לשם רכישת בית, אף במידה ומדובר על נכס מניב בארץ, ואף במידה ומדובר על בית לשם מגורים.

למרות שבשנים האחרונות ניכרת ירידה בקרב הרוסים שמבקשים לקבל משכנתא בישראל, עדיין בולטות המון בקשות שלהם בתחום. מרבית הבנקים בארץ ששים לאשר לתושבי רוסיה קבלת משכנתא, אך הניירת והביורוקרטיה הנדרשים הם סיוט אחד גדול, בעוד יש "צדיקים בסדום" – בנקים שמגלים יותר גמישות לרוסים, ומאפשרים להם להתנהל בליווי של מיופה כוח, מה שמייתר אותם מלהגיע פיסית לארץ. ממש כדאי לכם להמשיך לקרוא, ותגלו ערב רב של עובדות חדשות על משכנתא בישראל לתושבי רוסיה שטרם ידעתם עד היום.

לאילו נתונים טכניים יש להתוודע לפני לקיחת משכנתא בישראל לתושבי רוסיה?

באופן עקרוני, תושבי רוסיה שמבקשים לקבל משכנתא בישראל לתושבי רוסיה מגיעים ממערכת פיננסית שונה ממה שנהוגה בארץ שלנו, ובשל כך הם בדרך כלל ממש לא "שוחים בחומר" בכל נבכי הביורוקרטיה הישראלית, גם אם עסקינן אודות אזרחים ישראלים שעברו לרוסיה.

הבנקים פותחים את שעריהם ברצון לתושבים הרוסים, אלו שמבקשים לקבל משכנתא מהם, משום שבדרך כלל מדובר על בני אדם אמידים, כאשר היקף המשכנתא נאמד בסכומים גבוהים למדי. בשביל שרוסי יקבל משכנתא בישראל הוא צריך להוכיח היסטוריה פיננסית מסוימת ברוסיה, ועליו להמציא מסמכי בנק  מתאימים, אשר יוכיחו את רמת ההכנסה שלו, כמו גם את מצבו הכלכלי, שיתכתבו בהצלחה עם דרישות הבנק במדינת ישראל.

ברור מאליו שמשכנתא לתושב הרוסי מחייבת לשעבד את הבית שייקנה לטובת הבנק המלווה, עד לתשלום האחרון של המשכנתא, אבל להבדיל ממשכנתא מסורתית שניתנת לישראלים, לא ניתן לעקל לתושב הרוסי את הכנסותיו, או לחלופין להשפיע בצורה כזאת או אחרת בהכנסות שלו שברוסיה.

מה הן המגבלות על קבלת משכנתא בישראל לתושבי רוסיה?

המגבלות על קבלת משכנתא בישראל לתושבי רוסיה הן כלעיל  –

  • הלווה הרוסי חייב לרכוש ביטוח נכס וביטוח חיים על ידי חברות ביטוח ישראליות.
  • תושבי רוסיה לא ייהנו ממדרגות המס שלהן זכאים הישראלים, בעוד שמהשקל הראשון וכלה בסכום רכישה של 5,338 א' ₪ הם ישלמו מסים של שמונה אחוזים, ולמעלה מזה עשרה אחוזים בגין החלק היחסי.
  • התושב הרוסי חייב לחתום על טופס הצהרה על דיווח לרשויות המסים.
  • אישור סכום המשכנתא מוגבל לשיעור של חמישים אחוזים משווי ערך הבית שנקנה.
  • הבנק יזהה את התושב הרוסי בהתאם לשני מסמכי זיהוי מקוריים אשר יונפקו באמצעות המדינה, שהם – הראשון, תעודה שיש בה פרטי זיהוי ותמונה; השני, דרכון בתוקף.
פתח צ'אט
1
צריך עזרה?
שלום שמי מרטין בוקסדורף
אשמח ללוות ולענות על כל שאלה הקשורה למשכנתא

איך אפשר לעזור?