משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים מסורבים- משכנתא חוץ בנקאית

צרו קשר עוד היום, ייעוץ
ללא עלות!

שרותים נוספים

חשוב להבין דבר אחד, אדם שנמצא בהגבלה אין לו שום אפשרות לקחת משכנתא בנקים. לא משנה על מי מדברים, ברגע שיש הגבלה – זה משכנתא חוץ בנקאית.

להגיד את האמת:

מגיעים אלי הרבה מאוד אנשים, חלקם נמצאים בהליך פשיטת רגל, חלקם נמצאים תחת הגבלה בבנק, חלקם עם תיקים בהוצאה לפועל- כאשר אני מתחיל להסביר להם לגבי מה זה משכנתא חוץ בנקאית, חלקם נרתעים מאוד וזה בסדר וחלקם מבינים מה צריך לעשות ולמה זה הדבר הנכון. מה שאני כן יכולמשכנתא חוץ בנקאית להבטיח לכם זה שאני אגיד לכם את האמת.

אז אילו מקרים- הולכים אוטומטית למשכנתא חוץ בנקאית?

אני חייב להסביר כאן, אני מדבר על מקרים שהם במאה אחוז חייבים ללכת למשכנתא חוץ בנקאית ואין שום סיכוי לקבל משכנתא בבנקים. ישנם הרבה מאוד מקרים שהם על הגבול, כלומר יכולים בנסיבות מסוימות לעבור בבנקים, אבל אני אתייחס כאן רק למקרים שהם ברורים וללא ספק בכלל.

אדם שנמצא בהגבלה– אני מתכוון לאנשים שחזרו להם עשרה צ'קים והם נכנסו לתקופת הגבלה או גם אנשים שנמצאים תחת הגבלה שהוטלה על ידי הוצאה לפועל. בשני המקרים האלו, ההגבלה ניתנה על מנת שהאדם לא יוכל לעשות שום פעולות פיננסיות, לכן המערכת הבנקאית פשוט לא יכולה להיכנס למצב שבו הם נתונים משכנתא לאדם שנמצא תחת הגבלה.

חשוב לי שתבינו, אם בנק נותן משכנתא לאדם שנמצא בתקופת הגבלה – הוא למעשה מוציא מהשימוש את הכלי שנקרא הגבלה, הוא פשוט מבטל אותו. לכן אין שום סיכוי בעולם שבנקים יתנו משכנתא לאנשים שנמצאים בתקופת הגבלה או אפילו סיימו הגבלה לפני זמן קצר.

אדם שנמצא תחת הליך פשיטת רגל אני כותב את זה תחת כאב גדול. אני מוכר בעולם המשכנתאות, בתור מומחה משכנתאות לפושטי רגל, זה מי שאני. בכל הארץ, יועצי משכנתאות שמקבלים לטיפולם תיק משכנתא של אדם שעבר פשיטת רגל, הם מתקשרים אלי כדי להתייעץ לגבי איך זה עובד. זה הדבר שלי.

לכן זה ממש כואב לי, כאשר אני צריך לדבר על אדם שנמצא בהליך פשיטת רגל ולדבר על חוץ בנקאי בלבד. זה כואב לי בעיקר, כי אדם שנמצא בהליך פשיטת רגל הוא סובל מספיק, אין צורך להוסיף על הסבל שלו גם משכנתא חוץ בנקאית יקרה מאוד, זה מבאס.

אבל לצערי אין כאן משהו שניתן לעשות, כאשר אדם נמצא בהליך פעיל של פשיטת או תקופה קצרה לאחר מכן, הוא חייב לפנות למסגרות החוץ בנקאיות על מנת לקבל משכנתא לסיים את הליך פשיטת הרגל. אני חייב להוסיף כאן שאם לוקחים משכנתא חוץ בנקאית בזמן הליך פשיטת רגל, הכסף הולך ישירות לקופת הכינוס ולא לאדם עצמו, פשוט כי החברות החוץ בנקאיות ירצו לוודא שהכסף אכן מגיע לקופת הפשר ומתקבל הפטר מחובות עבור האדם.

אדם עם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל– דוגמה נוספת שמחייבת משכנתא חוץ בנקאית זה אדם עם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל. הסיבה לכך היא שהתיקים הם למעשה חובות פתוחים ולכן כל כסף שנמצא אצל האדם, יכול בגדול להילחקח על ידי הוצאה לפועל לטובת תשלום החוב.

הבנקים מבחינתם, לא יכולים להתחיל להתנהל מול תיקים בהוצאה לפועל, אבל חברות חוץ בנקאיות בהחלט יכולות. כאשר אותו אדם יפנה לקבלת משכנתא חוץ בנקאית, הכסף יגיע ישירות לתיקי ההוצאה לפועל ורק לאחר סגירתם, האדם יוכל לקבל את שאר המשכנתא לחשבון שלו. התהליך הראשון יהיה העברה ישירה של הכסף מהחברה לטובת התיקים בהוצאה לפועל.

אדם ללא הכנסות מסודרות– מקרה קלאסי נוסף של אנשים שלכאורה תקינים לחלוטין ולפעמים אפילו מרוויחים הרבה כסף, נאלצים להגיע למשכנתא חוץ בנקאית. הדבר הראשון שהבנקים מבקשים כאשר אדם מגיע לקחת משכנתא זה הכנסות. כלומר תביא את התלושים שלך או את ההכנסות של העסק שלך.

לפעמים נוצרים מצבים בהם האדם לא יכול להראות הכנסות מסודרות, אפילו אם הוא מרוויח לכאורה הרבה מאוד כסף. בואו ניתן כמה דוגמאות: אדם שסיים לעבוד ומתחיל לחפש את העבודה הבאה שלו, אדם שעשה תאונת עבודה וכרגע לא עובד, אדם שהתחיל עכשיו עסק ועדיין או לו דוחות מסודרים ועוד הרבה מאוד מקרים דומים.

אדם שצריך משכנתא שהיא מעל ל50 אחוז מימון משווי הבית– זה קורה כל הזמן. נניח שיש לי בית שעולה 2 מיליון שקלים וכרגע יש לי משכנתא של 800 אלף שקלים. קרה מה שקרה ואני צריך כרגע סכום של 500 אלף שקלים כדי לעשות סדר בכל הדברים שלי.

בבנק אני לא יכול לקחת 500 אלף כי זה עובר את המגבלה של 50 אחוז, במקרה הזה אחד מיליון שקלים. אז איפה אני כן יכול לקחת סכום של 500 אלף שקלים? רק במערכת החוץ בנקאית בלבד. אתם כמובן מבינים שיש עוד הרבה מאוד מקרים שהם מתאימים רק לחוץ בנקאי ולא לבנקים, אבל ניסיתי לתת כאן כמה דוגמאות מאוד נפוצות שיכולות בערך לעשות סדר בראש לגבי מהי המהות של חוץ בנקאי. מי שרוצה לקרוא עוד הרבה על חוץ בנקאי וללמוד עוד, אני  מזמין אתכם להיכנס לכתבה המעולה הזו.

מי אני?

נעים מאוד, שמי מרטין בוקסדורף, אני מטפל כבר 15 שנים במשכנתאות מורכבות ומשכנתאות שיש בהן בעיות. אני יכול להציג מאות ממליצים ומאות הצלחות במשכנתאות שדומות מאוד למשכנתא שאתם צריכים. אם אתם נמצאים במצב הזה היום, אני האיש שיוביל אתכם להצלחה.

מרטין בוקסדורף- 0508116397- [email protected]

פתח צ'אט
1
צריך עזרה?
שלום שמי מרטין בוקסדורף
אשמח ללוות ולענות על כל שאלה הקשורה למשכנתא

איך אפשר לעזור?